Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 18, 2007
Image Size
75.2 KB
Resolution
340×480
Thumb

Stats

Views
2,610
Favourites
43 (who?)
Comments
26
Downloads
34
×
My life is coloured by love... by Evelin-Novemberdusk My life is coloured by love... by Evelin-Novemberdusk
The mood is absolutely shitty...(

Yeah, it would be grate if my life would be coloured by love. Its not. Poor poor me. :D
But I hope that the model's life will be soon.

So Dandy, if you are reading that: He will be yours. I know it. Heh...
Add a Comment:
 
:iconemoscenegurl222:
emoscenegurl222 Featured By Owner Mar 30, 2010
i have an emo plushy too her name is nicci!!!the funniest ting ever was when my mom looked at her she had stiches everywhere and had a bikini and long colorful hair with holes in her head lol my mom now calls her zombie doll o.o but to me she's just normal ^u^
Reply
:iconyama-yama:
Yama-Yama Featured By Owner Nov 13, 2007
What does the back of Dandy's hair look like? I really like the front part of her hair, and I was thinking of cutting mine like hers D: Ah, sorry for the stealing. Back to the actual picture! I really like all of your photographs, very top notch. :D
Reply
:iconevelin-novemberdusk:
Evelin-Novemberdusk Featured By Owner Nov 13, 2007   Artisan Crafter
[link]

Itlooked like so. Kinda tipical anime styled hair ^^. If I find a better pick I'll show U.. But now her hair is longer and.....and pink *____*.
Reply
:icontorn-heart:
torn-heart Featured By Owner Aug 11, 2007
cool. cute bear and hair bow
Reply
:iconmihaylin:
Mihaylin Featured By Owner Jun 16, 2007  Student General Artist
Sweet I like it :D
Reply
:iconsonymarl:
Sonymarl Featured By Owner Feb 25, 2007
I love the backgroud!
Reply
:iconbetaaquilae:
BetaAquilae Featured By Owner Feb 24, 2007  Hobbyist Photographer
Beautifully done. :)
Reply
:iconraakone:
Raakone Featured By Owner Feb 24, 2007
Very cute. Nice smile, also!

~Ra'akone
Reply
:iconssieni:
SSieni Featured By Owner Feb 24, 2007
cute:)
Reply
:iconhandy-candy:
Handy-Candy Featured By Owner Feb 23, 2007
omg, cute ^^
Reply
Add a Comment: